wanneer komt android 4.3 voor de Galaxy Note II ?

Heb een paar bronnen gelezen maar die zeiden dat 4.3 in oktober of november kwam, het is nu ondertussen december..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een hele goede vraag!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, huidige versie is 4.1.2
4.3 zou komen om deze geschikt te maken voor hun Galaxy Gear.
Dat 4.4 in 2014 zou komen is een verre gerucht.

Het beste antwoord

Mijn verwachting is dat het voorlopig nog niet komt.
Op de onderstaande pagina kan je in de gaten houden welke landen momenteel de update hebben gekregen.
Sinds de update die in Taiwan is uitgekomen is het alweer meer dan een week geleden.

Wellicht heeft het te maken met problemen die gerapporteerd zijn en ze daar nog hard aan werken. Zo zijn de update voor de Galaxy S3 en S4 ook teruggetrokken geweest. Dat bericht heb ik niet gezien voor de Note 2, maar misschien houden ze dat stil.

http://www.sammobile.com/2013/11/19/samsung-galaxy-note-ii-gt-n7100-receives-official-android-4-3-jelly-bean-update/?utm_source=feedly

Toegevoegd na 4 dagen:
De update is NU in NL te verkrijgen via OTA.
Ben hem nu aan het downloaden, zie ook mijn oorspronkelijke link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn voor andere landen. Nog niet voor Nederland PHN.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vanochtend verscheen de OTA heb hem toen gelijk gedownload en het lukte, bedankt !

Andere antwoorden (1)

De update 4.3 is ongeveer vijf dagen geleden uitgerold.
Alleen nog geen OTA.
Wil je deze update nu direct of dadelijk hebben dan zal je deze handmatig moeten downloaden en installeren.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-N7100